5 saker jag tänkt idag.

1. Var det inte idag det var 25%-rabatt på Toys ”r” us? Bäst jag åker dit och handlar lite julklappar.

2. Var i hela fridens namn ska jag parkera? Det är ju helt knökfullt här. Konstigt.

3. Var i hela fridens namn ska jag få plats att köra vagnen inne på Toys”r”us? Det är ju helt knökfullt här.

4. Hur mycket lego är för mycket lego?

5. Jaha, så har man tjänat 700 kronor då. (Att jag fick betala nästan 2200 tänkte jag faktiskt inte alls på, helt ärligt.) Värsta grejen! Vad ska jag köpa för de pengarna?

Det här inlägget postades i Navelskåderi. Bokmärk permalänken.

Kommentera

