Välkommen till oss, lillebror!

Femton dagar låg han och jäste men till slut kom han ut. 3980 gram och 54 cm och fantastiskt söt förstås. Vi (läs jag) velar fortfarande kring namnet men förutom det är allt toppen. Storebröderna är totalförälskade och vill gärna klappa, pussa och krama på lillebror, hela tiden. Förhoppningsvis kan jag komma igång och blogga igen, jag ska bara vänja mig vid babyvardagen.

20140210-161840.jpg

Det här inlägget postades i Navelskåderi. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Välkommen till oss, lillebror!

  1. Hannah skriver:

    15 dagar! Vilket tålamodstest. Stort grattis, han är jättefin.

  2. Hanna F skriver:

    Åh så fin han är! Stort grattis. Härligt med en trio och att storebröderna är så fina mot nya familjemedlemmen. Ta det lugnt med bloggandet och ta hand om dig själv och trion istället. Kram från en som halkade in på din blogg för flera år sedan (när du planerade bröllop tror jag)

  3. Malin skriver:

    Grattis!!! Vilken liten guldklimp!!

    Håller tummarna för fler blogginlägg 🙂

    Kräksjukan mitt i allt… Mardröm!

Kommentera

