Mycket gräs blir det

Det bästa med att ha skaffat Viaplay är att det finns väldigt mycket att titt på om kvällarna när Palten är i New York.

Det värsta med att ha skaffat Viaplay är att det finns väldigt mycket att titt på om kvällarna när Palten är i New York. Nu har jag klämt drygt en säsong av Weeds på två kvällar, och trots att klockan är tolv och jag borde sova nu är jag inte alla trött. Jag stängde bara av datorn för att det kändes som rätt beslut.

Så nu ligger jag här i sängen och tittar på mörkret och lyssnar på tystnaden. Det är ju också roligt.

Det här inlägget postades i Navelskåderi. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Mycket gräs blir det

  1. Barbasyster skriver:

    Men om du bara tittar litegrann till. Inte ända till 02.30 men 01.45 eller så. Det funkar.

  2. Karin skriver:

    Vi har också viaplay. Fast jag har ännu inte riktigt fastnat för det. Kanske lika bra det nu när terminen snart drar igång igen. Å andra sidan lär jag väl ha en del egentid på kvällarna nu när Salomon jobbar på SMHI igen.. Viaplay beroende, here I come!

  3. elin skriver:

    vi funderar på netflix har ni det också? är det bra iaf eller är ni nöjda med viaplay?

    • mrspitepalt skriver:

      Vi har inte Netflix, bara HBO nordic, vilket vi är väldigt nöjda med. Viaplay har jag redan avslutat. Men jag kommer nog skaffa Netflix i vår när jag kommer sitta och glo en del framför tv:n antagligen…

Kommentera

