Svisch

Nu har en månad gått och även Cypern-vistelsen skenade förbi i ett nafs. Men det var varmt och skönt, vi badade, drack paraplydrinkar och latade. Så nu känner jag mig faktiskt ganska utvilad, alldeles lagom inför upploppet.

Känner att jag skulle vilja skriva oftare, men jag skriver nästan alltid på telefonen, och det är så jobbigt. Mina fläskiga korvfingrar är inte gjorda för att skriva långa inlägg på iPhone. Så är det bara. Men kanske att de kan skriva korta inlägg. Kanske.

Det här inlägget postades i Navelskåderi. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Svisch

  1. Karin skriver:

    Oj, jag gillade dett

  2. Karin skriver:

    Oj, jag gillade dett

  3. Karin skriver:

    men nu vet jag inte vad som hände:-) Låter som en skön resa. Korta inlägg är väl bra, det kör jag med.

  4. Hanna F skriver:

    Vad skönt att ni fick en fin semester. Håller med Karin, det är väl bra med korta inlägg, då ska jag också försöka bli bättre på att kommentera. En kort kommentar borde jag ju lyckas få till lite då och då i alla fall.

Kommentera

