Upp och ner och upp igen

Och så löste jag den första kniviga situationen och poff, var ångesten borta.

Men sen satte jag mig att rätta och sen fick jag ett idiotiskt mail från en förälder och poff, hej på dig ångesten, long time no see!

Skit samma, snart är det sportlov och vi har viktigare problem att lösa. Som ifall vi ska ha vita eller svarta ramar i Knytets rum. Det som talar för svarta ramar är att vi har massor och det som talar för vita ramar är att det nog passar bättre till tapeten. Vad tror ni?

Nu är i alla fall soffan färdigmålad och omklädd.

20130212-222626.jpg
Är inte helt nöjd ned tyget. Men det får sitta så länge. Snart kommer han ändå ha spillt något eller ritat med tuschpenna på det.

Det här inlägget postades i Radhuset, Skola. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Upp och ner och upp igen

  1. Karin skriver:

    Jättefin soffa, jag gillar tyget. Och tapeten också:-)

    Vad säger din rektor, få du inget stöd av henom?

  2. Malin skriver:

    Enormt fin soffa!!!

Kommentera

