God Jul!

Vi har firat vår först jul i föräldrahemmet utan någon av våra föräldrar. Det känns väldigt sorgligt, men lite fint också. Men vi möblerar om, lagar mer mat än vi orkar äta, tänder ljus på graven och fulgrinar och köper fler julklappar än vad ungarna orkar öppna. Nästan.

20121224-233914.jpg
Men våra ungar är väldigt bra på att öppna presenter.

Jag fick en fin-fin Svenskt tenn-väska från Palten som jag kanske måste byta, eftersom jag är jag (den har en bor grundfärg, och jag är inte typen som fixar vit) och Palten fick en dvd-box och valfritt verktyg av mig, men eftersom dvd-boxen inte var någon dvd-box utan en blueray-box måste vi byta även den.

Barnen vill däremot inte byta någonting. Kotten sover i skrivande stund i sin Batman-pyjamas under sina Angry birds-sängkläder, och han är såååå lycklig.

Det här inlägget postades i Kotten, Pappa, Shoppat och fått. Bokmärk permalänken.

Kommentera

