Skön skönare skönast

Nu har snart hela november gått och jag är fortfarande trist, stressad och jobbar jämt. Fast i helgen jobbade jag faktiskt inte, förutom en kort stund på söndagskvällen och det var fantastiskt skönt.

Annars går dagarna åt till att fixa med nedervåningen, all renovering är färdig förutom några snickerier som behöver en andra strykning och rensa runt i alla röror. Men man blir ju lite inspirerad och puschad av att leva i renoveringskaos så i helgen fick jag äntligen ändan ut och sålde av lite grejer på blocket. Också väldigt skönt.

På fredag ska jag och Kotten till öronläkaren för att plocka bort en sten (ja, en riktig sten..,) som läkaren upptäckte därinne vid den senaste öroninflammationen, och på lördag ska jag åka bort över natten för att umgås med fina vänner och förhoppningsvis sova en hel natt ostörd. Det ska bli skönast av allt!

Det här inlägget postades i Kotten, Navelskåderi, Radhuset. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Skön skönare skönast

  1. Hannanonien skriver:

    Haha, hade han nån aning om hur nämnda sten hamnat där?

Kommentera

