Fint som kattskit i vällingen

Mot bättre vetande är jag uppe för sent varje kväll. Sover illa. Stressar runt på eftermiddagarna för att fixa tusen saker inför stundande bröllopsfester och skolavslutningar. Men snart är det sommarlov och då kan jag nattsudda med gott samvete.

Fast än så länge är det jobb som gäller och istället för att sova ligger jag just nu vaken och tar reda på våra överklassnamn. Mitt var Trulsan, Palten heter Bobbe, Kotten fick Krull-Krull och Knytet är Greven.

Vem behöver sömn när man kan fisa bort några minuter på att fnissa åt överklasstrams?

Det här inlägget postades i Navelskåderi. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Fint som kattskit i vällingen

  1. Pulver-Eva skriver:

    Ja alltså, mig kan du ju inte kalla Pulver-Eva längre. ”Mujjis” är mitt nya namn. Fiiiiiiiiiiiiint!

Kommentera

