Storkillar och pimpade loppisfynd

Igår åt vi våfflor såklart. Det är väl nästan lag på det. Kotten skar jordgubbar med en nästan vass kniv och vispade grädde med elvisp. Det känns märkligt och roligt att ha en så stor son.

20120326-203334.jpg
Knytet hade fullt upp med att stjäla jordgubbar och stoppa i en kastrull och sedan stå och diska, aka hälla ut massiva mängder vatten på golvet.

I somras köpte jag ett gammalt memory på loppis som skulle bli en tavla, och efter många om och men blev det det

20120326-203957.jpg
Jag blev ganska nöjd faktiskt. Om inte annat så för att jag äntligen fick upp skiten på väggen. Sånt är jag bra på att skjuta upp.

Det här inlägget postades i Kotten, Pyssel. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Storkillar och pimpade loppisfynd

  1. kollijox skriver:

    snygg skit! och stora killen är duktig han, själv missade jag helt det där med våfflor som jag förövrigt älskar!

  2. Karin skriver:

    De är så söta och så stora! Vi har precis samma visa hemma, Elliot försöker hjälpa till och så kommer Simon stjälper… gulligt men oftast väldigt frustrerande främst för Elliot.. Väldigt fin tavla du gjorde och Kotten har förresten väldigt fina PoP(?) kläder!

    • mrspitepalt skriver:

      Ja, det kanske är småsyskonens uppdrag, att sabba. Kottens kläder är PoP. Tröjan är förra säsongen och byxorna såldes på rea i vintras. Finns det PoP i Kiruna?

      • Karin skriver:

        Nej det finns det inte, givetvis… Det är en semesterlyx för mej att gå på PoP i alla möjliga städer vi åker till. I deras nätbutik lyckas jag aldrig hitta något. Kläderna verkar se mycket bättre ut i butiken. Synd att det var förra säsongens kläder, tröjan var väldigt fin!

  3. Hannanonien skriver:

    Fint, den idén vill jag sno!

Kommentera

