You say potato…

Palten och jag har börjat spela Wordfeud eftersom han ääääääntligen köpte en IPhone. Men han är lite skeptiskt.
”vaddå vargs?! Vargs är väl inget ord eller?”
”är det väl visst” tycker jag. ”En vargs päls”
Han muttrar lite och blir sen ännu surare när hans nästa ord inte går igenom.
”Vad skulle du lägga då?” undrar jag.
”vargsim” svarar Palten som att det var den självklaraste saken i världen.

Vargsim?! Är det något norrländskt alternativ till hundsim eller?

Det kommer bli intressant det här.

Det här inlägget postades i Palten. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till You say potato…

  1. Barbasyster skriver:

    Hur många poäng fick han för vargsim? Jag utgår från att han är ganska nöjd med sin iPhone.

  2. Skolfröken skriver:

    Hahahahaha, vargsim:-)

  3. kollijox skriver:

    Ha ha ha, jag dööööör wordfeuddöden och längtar till min hubby skaffar en iphone(s) 😉

    • mrspitepalt skriver:

      Tipsa honom om 3s toppendeal. Den tog Palten. 349 kronor i månaden och då ingår IPhone, fri surf och så får man ringa hur mycket som helst och skicka hur många sms och mms som helst, alltid fast kostnad. Mycket bra!

  4. Hannanonien skriver:

    klockrent!

Kommentera

