Hm…

Funderar över vad de 62 som var inne här och läste idag hade så bråttom till. Kanske en kastrull kokande vatten? Något viktigt program som började? Ännu fler bloggar att läsa och inte kommentera på?

Funderar också på hur trist det skulle varit om inte Eva var här och förgyllde min dag genom att lämna små spår efter sig. Tack för det, finaste du!

Det här inlägget postades i Navelskåderi. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Hm…

  1. eva skriver:

    men tack fina pitepalten…
    och vet du, jag har haft tankarna på samma håll senaste tiden. Min blogg har ökat med ca 50 % senaste dagarna, och det är verkligen skitkul och jag är jätteglad! men vilka är alla, varför kommenterar ingen eftersom de verkar komma tillbaka dag på dag då besöksantalet är typ detsamma? okej om det tyckte att det var skit där inne o alldeles träligt (känner du igen det uttrycket) och grått…
    häromdagen skrev jag ett inlägg där jag bad om nya skrivideer… okej. det kanske är en ”tuff” fråga agtt engagera sig i när man står mellan makaronkok och tvätthögar, men…fundera o återkom. Jag är så grymt nyfiken på alla som läser min blogg, jag är så utlämnande (för att jag själv vill och inget annat) så jag önskar att folk som ramlade in mer kunde känna att de ville skriva pip. hej. hopp. jag var här. nånting bara.
    det är tråkigt.
    sen är jag inte Hulken på att kommentera själv, men jag försöker, och alltid alltid alltid om jag ramlar in på en ny blogg så säger jag hej o hur jag hittade dit. det hör till. tycker jag.
    Ha en finfin helg nu, ser du så fint solen skiner bakom alla heltäckande gråa moln över vår lilla förort. nästan så man vill springa naken och ropa hurra på gräsmattan, visst?

  2. kollijox skriver:

    visst är det skitkul med kommentarer, det är ju det som gör bloggen levande och just därför om jag inte riktigt har eld i baken så brukar jag lämna spår…jag får mer ågren för att det var för länge sedan jag var här, men nu är jag HEJ!

  3. Skolfröken skriver:

    Jag har varit dålig på att komma hit senaste veckorna, dåligt! Lovar bättring.

Kommentera

