Knytet vs. böckerna = 1-0

Såna där fina böcker med tunna, sköra papper är inget för oss. Knytet sätter i sig och river sönder böcker som om det inte fanns någon morgondag. Lösningen har då blivit att köpa böcker med tjocka, obrytbara sidor. Men hör och häpna, inte ens detta hjälper när man släpper lös Knytet i bokhyllan

20120224-211326.jpg

Jag undrar bara, vad är nästa steg. Inristningar i stentavlor?

Det här inlägget postades i Knytet, Navelskåderi. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Knytet vs. böckerna = 1-0

  1. kollijox skriver:

    Hmmm, lilla MY ser onekligen sur ut 😉

  2. Barbasyster skriver:

    Oj vad länge sedan det var jag läste din blogg, vad mycket jag missat! Jättebra att dina pojkar är artiga och säger godmorgon till allas tuttor tycker jag framförallt. Det är inte för att jag är ointresserad som jag inte läst, det är bara jag som är gravidglömsk. I förrgår glömde jag t.ex. bort vad det jättesvåra ordet ‘inspiration’ hette. Idag letade jag efter min mobil tills jag kom på att jag pratade i den. Jag ska bättra mig.

Kommentera

