Testing, one two three

Idag hade jag första lektionen med en ny grupp. De var ganska vilda och högljudda, men det blir nog bra till slut.

Men den där första tiden med en ny klass, när de ska testa en för att kolla gränserna, den är ganska trist faktiskt. Skittrist till och med.

Men i och med att jag fick en till grupp gick jag också upp i heltid så nu tjänar jag mer pengar än Palten. Det är ganska najs faktiskt. Skitnajs till och med.

Det här inlägget postades i Skola. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Testing, one two three

  1. Fröken Kalmar skriver:

    Grattis, alltid najs med pluspengar 🙂

  2. Karin skriver:

    Grattis! Mera pengar är alltid trevligt!

  3. Skolfröken skriver:

    Hurra och grattis!

    Jag gillar inte den där första perioden, det är ok med ettor men inte när det är tvåor eller treor. De måste ju sätta en på prov:-)

    • mrspitepalt skriver:

      Ja, det är ju skitjobbigt. Precis så är det med sjuorna. Tror de att jag är korkad? Tror de att jag har planerat ett helt upplägg och sen bara för att de säger ”vi ska titta på film!” ja men då ändrar jag allt så de ska få titta på film?

Kommentera

