Dagens guldkorn

Ikväll ska Paltens syster och hennes man iväg på Svansjön och Palten och jag ska hänga med alla våra barn, sammanlagt fem stycken. Det kommer gå bra.

Men det bästa av allt är att Palten och jag innan det ska dumpa av våra trinda gossar hos Paltens syster och sen smita iväg till stan för att titta på sängar (vår 1,60-säng börjar kännas trång) och gå och fika. Jag tänker Vetekatten. Förstå. Fika. Själva. Mmmmm!

Det här inlägget postades i Guldkornen. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Dagens guldkorn

  1. eva skriver:

    Pitepalten…du är fantastisk. jag sitter här hemma och skrattar så att det kluckar, och förbannar tiden som inte finns, för om den fanns skulle jag vara här mer. Men du…du är makalöst rolig och jag älskar dina smarta underfundiga inlägg och funderingar…Det är väldans fint att vara här…ville bara säga det! Kram, och ät en feting för mig inne på Vetekatten, slorp. Kram!

  2. mrspitepalt skriver:

    Dagens andra guldkorn, fin-fina kommentarer som gör en alldeles varm i hjärtat. Jag lovar att äta två, bara för din skull! 😉 Hoppas tiden kommer snart!
    Kram

Kommentera

