Countdown

Imorgon är det två veckor kvar till julavslutning på jobbet. Jag längtar. Jag trivs på mitt jobb så det är inte det. Men jag är jävligt sugen på jullov nu. Faktiskt.

Jag vill vara ledig med pojkarna och inte behöva skicka mail och rätta arbeten. Jag vill kunna sova varannan dag och såsa omkring i mjuka kläder varje dag. Jag vill äta knäck och slå in julklappar och åka pulka. Jag vill ha jullov!

Nedräkning pågår. Fjorton.

Det här inlägget postades i Skola. Bokmärk permalänken.

Kommentera

