Trött

Nu gör jag så där igen. Sitter uppe och slösurfar i flera timmar, trots att jag är trött och borde gå i säng. Men det känns bara så jobbigt. Sminka av sig och ta ur linser och borsta tänderna. Ta av sig kläder. Kanske till och med gå på toa. Så. Jävla. Jobbigt.

Bästa jag sitter kvar här en stund så kanske jag förvandlas till Harry Potter och kan bara trolla mig till sängen. Det borde funka. Om jag surfar runt lite till kanske jag hittar ett sätt.

Det här inlägget postades i Navelskåderi. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Trött

  1. Samma här! Borde sova. Barn kommer att vakna mitt i natten. Det kommer att bli morgon alltför snabbt. Och ändå sitter jag här vid datorn …

    • mrspitepalt skriver:

      Det är inte lätt det där. Suget efter egentid slår ju ofta suget efter sömn. SEn är det ju alltid så jobbigt att gå i säng. Men är liksom för trött…

  2. eva skriver:

    Precis så är det här oxå. Och sen så tänker jag på att det var så kul att säga hej till dig häromdagen. hoppas jag får göra det igen nångång. Hej hej, och gå å lägg dig nu! Godnatt!

Kommentera

