Å så var vi hemma igen

Nu är vi hemma, alldeles semestrade och glada. Det var härligt att bara vara två, mysigt att gå i butiker, korkat att ha converse på sig i två dagar (AJ!), jobbigt att vara ifrån barnen så länge, lyxigt att gå ut och äta varje dag, hårt att sova på hotellsängar, gott att äta hotellfrukost, stressigt att åka direkt från flyget till jobbet och fantastiskt skönt att bli hämtad av alla mina tre pojkar efter jobbet.

Så fort jag laddat in bilderna i rätt dator ska jag ge en lite mer detaljerad genomgång. Men för att väcka er nyfikenhet kan jag nämna en stickad blommig klänning, en oätlig bit kalvleverpaté och den enorma skillnaden mellan min och Paltens frukosttallrikar.

Det här inlägget postades i Navelskåderi, Palten. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Å så var vi hemma igen

  1. Malin skriver:

    Det ständiga semesterproblemet….att man har på sig fel skor. Det är oftast viktigare att se bra ut än att promenera skönt.
    Vilket man får sota för sen…
    Kram Malin

  2. Hanna F skriver:

    Visst är det lite härligt att få längta efter sina barn så mycket när man är borta? Fast jag förstår inte hur jag nånsin ska klara av att vara ifrån dem mer än två dagar :o). Jag var iväg på en liten minisemester med min make i förra veckan och jag hade såklart också fel skor på mig, tog de ”snygga” och inte de bekväma joggingskorna som jag så gärna går omkring i här hemma. Ser fram emot att höra mer om Berlin, har inte varit där så jag är väldigt nyfiken på hur det var där.

  3. Hela konkarongen skriver:

    Härligt att höra att ni haft det bra! Vill höra ALLT över en fika pronto!
    PUSS

  4. kollijox skriver:

    Åhh Berlin! Vart bodde ni? Jag har velat åka dit med min andra hälft, men det har bara inte blivit av. Vi tänkte bott på michelbergerhotel…verkar som en vuxen(ungdoms)gård. Kalvleverpaté säger du….vet inte riktigt vad man kan vänta sig här, men det låter inte såååå gott. Berätta!!!

Kommentera

