Uppdatering

Veckan hos King Lear och hennes gäng rusade förbi i ett svisch och sen var pojkarna hemma igen. Mycket skönt, även om jag inte hunnit sakna dem så mycket som jag trodde. Tack och lov för egentid, King Lears goda mat och att få prata med båda syskonbarnen utan att någon liten kotte kommer och ska vara med.

Idag ska Kotten gå till förskolan efter en vecka i Norrland, något som nog är ganska behövligt. Det brottas och fightas rätt mycket här hemma, och det blir nog skönt för killarna att få en liten paus från varandra några timmar. Under tiden han är där tänkte jag panikrätta min jättehög så den blir lite mindre enorm och sen ska Palten, Knytet och jag äta lunch och leta efter taklampor till vardagsrummet. Det är rätt najs med höstlov ändå.

Det här inlägget postades i Knytet, Kotten, Skola. Bokmärk permalänken.

Kommentera

