Spindelmollusken

Kotten har ärvt en Spindelmannnen-kostym av kusinerna i Piteå och nu är han överlycklig. Fast den där extra fyllningen över bröstkorgen förstår han inte riktigt vitsen med

20111017-174618.jpg
”Titta mamma, vilken tjockis!” ”Jag tror att det ska vara muskler.” ”Titta mamma, mina mollusker!” Jag ser vännen, jättefint.

Det här inlägget postades i Kotten. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Spindelmollusken

  1. eva skriver:

    Jag stannar upp och läser ikapp och jag blir så glad över att vara här. Det slår mig att jag glömt svara på ditt mail, (jag är så dålig på hotmail!!) Hälsa till Palten att jag ser fram emot bilder, och att jag är mäkta imponerad! Sen kan du hälsa till KOtten att han har fantastiska mollusker och sen tror jag att de dära Rocky Roadgrejerna måste bakas hos oss oxå. Inom snar framtid. Ehuru.
    Kramen damen!

Kommentera

