Hälsning från Palten

Dessutom vill Palten att jag ska skriva att han faktiskt är klar med renoveringen. Faktisk. Dessutom upptäckte han till sin stora glädje att han är inloggad som mig när han läser bloggen på vår dator. Så om ni läser ett inlägg som innehåller många gammeldags ord och att varje mening inleds med ord som ehuru och negligera och likande, då är det Palten som tjuvbloggar. Bara så ni vet.

Men det här är alltså jag, som hälsar från min händiga, knasiga man att han lyckades med sitt galna upptåg. Han har renoverat klart vardagsrummet på sex dagar. Det är till och med så pass att gardinstången, stringhyllan och den där enorma mackapären som platt-TVn ska sitta på är uppskruvade. Så det är alltså nu han tycker ni ska bli imponerade. Det är fritt fram.

Ehuru ni inte känner er imponerade kommer jag inom kort lägga ut visuellt bevis på sagda reovering. Ni ska inte bli negligerade. Icke!

Det är fortfarande jag.

Det här inlägget postades i Palten, Radhuset. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Hälsning från Palten

  1. Nocken skriver:

    Heja Palten!

  2. Linda r skriver:

    Bra jobbat reinhold! Kanske springer vi på varandra i Böle nästa vecka?

  3. Skolfröken skriver:

    Imponerande!

    Du, jag har en fråga om whoopies, visst var du rätt bra på det? Inboxar dig på Facebook!

  4. Malin skriver:

    Bra man!

Kommentera

