Monday, monday!

Inget piggar upp på måndagskvällen som en latte med kanel. Iallafall fall inte om du frågar mig och Kotten

20110926-060650.jpg

Knytet däremot vill inte ha latte (även om barnvarianten bara innehåller mjölk) utan välkomnar måndagströttheten genom att slappa i soffan framför en god film

20110926-060941.jpg

Det här inlägget postades i Knytet, Kotten. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Monday, monday!

  1. eva skriver:

    pitepalten…jag är här för sällan… du skriver så roligt. och nu har jag addat dig på WF, jag heter tipevatop och det är inget jag är stolt över. nu ska jag kolla ruint här lite mer… och jag var oxå på damsemester i helgen. Min kropp blev så chockad av att sova,äta,dricka,mysa ostört att jag blev sjuk. Där ser man. Kram på sej!

  2. Lisa skriver:

    aaw, fina naglarna!

  3. Skolfröken skriver:

    Latte på kvällen!!! Kan du sova på det? Gulligt med barnlatte, är den varm?

    • mrspitepalt skriver:

      Om jag dricker den innan sju är det lugnt, då är det så många timmar kvar till man går i säng. Kottens är bara kall mjölk med skummad mjölk och kanel på. Men kanske skulle prova med varm mjölk, då kanske han skulle somna som en stock!

Kommentera

