En effektiv kväll på min ära

När man har en stor son som sover borta så där lite spontant hos kusinerna då kan man hinna se på film, äta alldeles för mycket godis, dricka ett glas vin och sen ändå somna innan elva. Det är fint.

Det här inlägget postades i Guldkornen. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till En effektiv kväll på min ära

  1. Nocken skriver:

    Härligt!

  2. King Lear skriver:

    Om vi får bestämma kommer du kunna ha många sådana kvällar framöver!

  3. Hanna F skriver:

    Det låter fantastiskt! Hoppas du får fler såna kvällar, det är du värd!
    Det märkliga är att jag kan inte minnas att jag var så effektiv när jag ”bara” hade ett barn. Då hade man ju fullt upp med en.

  4. Låter inte alls dumt!

Kommentera

