Shit pommes frites!

Tack alla fina som gratulerat och varit snälla! Idag har jag fortsatt fira mitt nya jobb med vackra frökenpryttlar

20110826-080355.jpg i form av ett viktigt block att skriva viktiga saker i och pastelliga post-its.

Dessutom äter vi fruktflarn med persikor från vår egen trädgård.

20110826-080403.jpgJag vet inte varför det smakar godare när man plockat frukten själv, men det gör det.

I morgon ska vi fira genom att gå på middag hos trevliga vänner och på söndag ska vi fira genom att fira andra på kalas.

På måndag börjar jag jobba och träffar min mentorsklass för första gången och på onsdag ska jag ha föräldramöte och träffa föräldrarna för första gången och herregud, vad läskigt! Bäst jag firar med ett glas rosé så jag kan förtränga att de ska sitta 30 stycken föräldrar, eller 60 om det vill sig riktigt illa, och studera mig kritiskt inom mindre än en veckas tid. Shit. Pommes. Frites!

Det här inlägget postades i Shoppat och fått, Skola. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Shit pommes frites!

  1. Grattis! Vad roligt! 😀

  2. Linda skriver:

    Grattis Grattis! vad roligt! hälsa palten så gott! LindaR

Kommentera

