Ett

Ett kilo ner på två veckor. Ett kilo kvar till målvikten. Ett väldigt bra skäl att fira.

20110816-090720.jpg

Lite apelsinchokladglass någon?

Det här inlägget postades i Träning. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Ett

  1. Rigmor skriver:

    Du är galet duktig!! Heja dig!

  2. Sandra skriver:

    Du är verkligen superduktig! Önskar att jag också hade nåt att fira med glass.. Måste skärpa mig!

  3. Karin skriver:

    Jag är så imponerad och du är så duktig!!

  4. Dr. Snuggles skriver:

    Vi firar imorrn va?!

  5. pippilotta skriver:

    Reeeeeeeeeeeespekt!

  6. Grebman skriver:

    Du är så sjukt duktig!

  7. Hanna F skriver:

    Ja du är verkligen duktig! Inspirerad av dig (och motiverad efter att ha ställt mig på vågen efter sommarens matsynder) gick jag för en vecka sedan och köpte mig ett par riktiga joggingskor. Har varit ute på några raska promenader hittills och hoppas att jag så småningom kan komma igång och jogga lite i alla fall. Tack för inspirationen! Kram

Kommentera

