Prydnadssaker

Nu är vi hos Paltens pappa. Här finns det mycket snyggt att titta på. Fast Kotten är nöjd.

20110618-070803.jpg

Igår firade vi treårsdagen med tårta och kalas och jag oroar mig för att jag ska ha ätit mig upp till min startvikt när bi är hemma igen. Det är betydligt svårare att vara duktig och hålla diet när man är på resande fot. Suck!

Det här inlägget postades i Navelskåderi. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Prydnadssaker

  1. Nocken skriver:

    Grattis till Kotten i efterskott! Kram

  2. grenman skriver:

    Åh det var ju den 17 igår, grattis kotten på riktiga födelsedagen!

  3. pippilotta skriver:

    Ahhaaa! va fint det är det där med alla saker framme samtidigt, tomtar, hästar och kottar på köksvåg. hoppas att ni har det riktigt fint.

  4. Gunnel skriver:

    Ingen fara. Du kommer inte att äta upp dig 8 kilo. Det är fysiskt omöjligt! Dessutom tror jag att bara medvetenheten om vad du stoppar i dig gör att du inte kommer att gå upp alls!

Kommentera

