I’m in my skinny jeans!

I morse provade jag mina skinny jeans, och jag fick på mig dem! Knappen gick att stänga och jag kunde nästan andas. I och för sig hängde det ut en bautastor vetedeg över linningen, men vem bryr sig?

Det känns extra bra så här inför en helg som kommer bestå av väldigt lite tid över till promenad och väldigt mycket tid över till att stoppa goda grejer i munnen. Idag ska vi på disputationsmiddag hos Paltens syster = goda grejer, ingen promenadtid, i morgon är det dop för Knytet/3-årskalas för familjen = goda grejer, ingen promenadtid och på söndag är det 3-årskalas för kompisar = goda grejer, ingen promenadtid.

En väldigt svullig helg helt enkelt, men antagligen väldigt trevlig också, och hey, I’m in my skinny jeans! Då är det väl dags att börja äta igen, eller?

 

Det här inlägget postades i Guldkornen, Träning. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till I’m in my skinny jeans!

  1. Sannan skriver:

    Hejja dig!! Du är skitduktig…
    Hoppas helgen blir bra för er alla…..
    Kram och hälsa dina systrar.

  2. Evasleva skriver:

    Tjoho!! Grattis! Perfekt start på helgen!
    jag har just moffat i mig smörgåstårta, chokladbitar och en kaka.. Det är farligt att ha en så löst sittande klänning på sig…

  3. Skolfröken skriver:

    Hurra och grattis! Vad duktig du varit!

  4. Dr. Snuggles skriver:

    Jäklar va bra!

  5. Karin skriver:

    Wow vad härligt!! Det är en underbar känsla det där när man börjar närma sig sitt mål!

  6. King Lear skriver:

    Jag är mycket imponerad! Och kommer själv att ha en löst hängande klänning i morgon för att kunna moffla i mig av allt smaskens som jag ser fram emot att bli bjuden på.

  7. Malin skriver:

    Vad härligt, bra belöning för slitet!

  8. Hanna skriver:

    Bra jobbat!

  9. Nocken skriver:

    Kanon!

  10. Hanna skriver:

    Vad kul! Helt klart värd en svullhelg! Kram

Kommentera

