Vad är väl en sandal eller två så här på nationaldagen?

Jag har börjat spana efter sommarskor och mot bättre vetande gick jag in på Hasbeens sida, farligt farligt, men härligt härligt.

Dock kanske en liten smula för skitdyra och lite för höga klackar för en ankfot som mig. Men oj, så vackra!

Det här inlägget postades i På önskelistan. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Vad är väl en sandal eller två så här på nationaldagen?

  1. grenman skriver:

    Du har sett deras samarbete med hm väl? tycker de är riktigt snygga och lite humanare pris.
    kram

  2. Dr. Snuggles skriver:

    Kanske kan du hitta något här?
    http://www.kavat.ebutik.se/kavat-damskor/varsommar

  3. Skolfröken skriver:

    Fast Hasbeens är sjukt bekväma och värda varenda krona. Jag har tre par:-)

  4. Märker att vi har lite lika smak… ja, inte du och Pether förstås! 🙂 /V

  5. Malin skriver:

    Kolla Mohedatoffeln, billigare och skitsnygga OCH sköna 🙂 Jag har Betty!

  6. Gunnel skriver:

    Swedish Hasbeens har utförsäljning onsdag och torsdag mellan kl 8 (kl 9 på tosdag) och 19. Dock på Garnisonen(Karlavägen 104) vilket väl inte är supercentralt, beroende på var man bor iofs, men om man är ute i god tid, alternativt har en mindre vanlig storlek, kan man göra bra fynd. Jag var där förra året och lyckades få med mig ett par Grease Sky High hem. Nåväl, ett litet tips i alla fall.

  7. pippilotta skriver:

    mycket snygga! min nya favo är den gröna med perforeringar och rosett, fast i svart, den vill jag bara ha, men nu får jag vara nöjd med ett par plattare från moheda. inte fy skam det heller;)

  8. grenman skriver:

    äsch be dan i daviken göra ett par i stället!

Kommentera

