Hur är det möjligt, jag frågar mig gång på gång…

Jag gjorde misstaget att ställa mig på vågen en vecka för tidigt. Inte smart! Hur kan man gå ner fyra kilo på två veckor och sen inte gå ner ett enda kilo på en vecka?!

Äh, strunt samma! Jag har i alla fall inte gått upp nåt. Det firar vi med mörk choklad, färsk frukt20110526-083836.jpg och lite skäms-TV i form av Klassträffen

Det här inlägget postades i Navelskåderi, Träning. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Hur är det möjligt, jag frågar mig gång på gång…

  1. pippilotta skriver:

    ser mycket gott ut! fira på, det är du som är duktig ju 🙂

  2. Barbasyster skriver:

    Kämpa på! Du förlorar ju vikt i trappsteg, så nu kanske du står stilla på samma platå ett tag, men sedan fortsätter du att minska.

  3. Martina skriver:

    Ser gott ut! Det där borde bli min nya kvällsdiet. De senaste veckorna har jag mumsat i mig minst två marabou 200grammare i veckan… Usch och blä…

  4. Dr. Snuggles skriver:

    Gött!

  5. Karin skriver:

    Det är väl det negativa med att försöka gå ner i vikt. Det går aldrig så fort som man vill att det ska gå.. Men det ser väldigt gott ut det där i tallriken!

  6. grenman skriver:

    Men om du tänker på att du hade fuskat lite och att det varit lite mycket så är det väl suveränt! Vad sugen jag blev på blåbär!
    (jag klarade av fem minuter av klassträffen, sen kom ångensten och skämskudden fram)

Kommentera

