Saker min tvåochetthalvtåring säger, del 4

I går var jag ute och åt med några kompisar på kvällen och pojkarna var hemma och hängde. Kotten tyckte nog dock att det var ganska onödigt att jag skulle var borta så himla länge och vid middagen resonerade han på följande sätt med Palten: ”pappa…” ”ja?” ”om mamma kissar ner sig då kommer hon nog hem på en gång'” och det trodde Palten också.

Men bara för att förtydliga så var jag hemma halv tolv, så några sådana problem hade jag inte!

Det här inlägget postades i Barnsnack, Kotten. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Saker min tvåochetthalvtåring säger, del 4

  1. Barbasyster skriver:

    Hahahaha!

  2. Evasleva skriver:

    Roliga, fina Kotten!

  3. pippilotta skriver:

    Ha ha ha! dom problemen har jag mest när jag springer…å då är det ju bara att fortsätta springa….hem direkt:)

  4. Linan skriver:

    Tänk att de har lösningar på allt. 😀

  5. Hanna F skriver:

    Underbar logik!

Kommentera

