Talking Kotten

Kotten pratar med snack-Katten på IPhonen. Nej du är dum! Nej du är dum! Nej du! Nej du! Och så garvar de en stund. Han sa samma som mig mamma, berättar Kotten. Han sa samma som mig mamma, berättar katten. Nej du sa samma som mig. Nej du sa samma som mig. Nej du sa samma som mig, katten! Nu bestämmer vi det! Och så härmar den träliga katten.

Efter det är det dags att gå in på familjeförhållanden. Har du mamma och pappa åsså? Har du mamma och pappa åsså? Ja, jag med! Ja, jag med! Har du Knytet åsså där? Har du Knytet åsså där? Mmm jag har här.

Det är ju skönt att höra att kattskrället inte är ensam där i alla fall. Speciellt med tanke på hur ofta han blir boxad i magen till han kräks.

Det här inlägget postades i Kotten. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Talking Kotten

  1. Malin skriver:

    Ha ha, jag brukar väldigt ofta säga att katten sover så han kan inte leka just nu ;))

  2. pippilotta skriver:

    måste skaffa iphone, fast katt…vet inte, verkar som om det blir Jills iphone då.

  3. Skolfröken skriver:

    Men han får väl lite mjölk också? Och ni vet att han spinner om man klappar honom?

    Skolbebisen säger mest ”Bajsrumpa!” till katten och sen skrattar hon i tio minuter när han härmar 🙂

  4. Nocken skriver:

    Jag hittade att man kunde ta bort våldsgrejorna på katten så jag gjorde det och gissa om Mini-Nocken blev paff när det inte gick att slå honom. Nu tycker han inte att den är lika rolig längre…

    • mrspitepalt skriver:

      Va, hur gör man det?

      • Nocken skriver:

        Du går in på inställningar och där finns katten. Gå in på den och där står det ”violence” och ta bort det om du vill. Jag har ju en Iphone 3GS. Du kanske har en 4 och det kanske ser annorlunda ut… Du får prova!
        Kram

  5. Vad heter den här appen? Verkar lite skoj med en pratande katt …

Kommentera

