Två veckor senare

Idag har det gått två veckor sen min resa började och vågen visar minus fyra kg. Mycket trevligt! Kanske borde fira med en burk Ben & Jerry? Eller så nöjer jag mig med en pimpad latte och lite vatten. Det är ju också gott. Förstås.

20110517-121039.jpg

Det här inlägget postades i Träning. Bokmärk permalänken.

26 kommentarer till Två veckor senare

  1. Sarah skriver:

    Jösses! Bra jobbat! Riktigt bra! Kanske en fika/prommis där du delar med dig av dina hemligheter???

    KRAM

  2. Karin skriver:

    Wow, det är ju jättebra!! Du måste verkligen jobba hårt och ha hittat något som passar dej! Heja heja!

  3. Malin skriver:

    Va?!?! Det är ju superbra!!! Usch vad jag vill vara lika duktig!

    Ge mig alla tips =)

  4. Pulver-Eva skriver:

    Vad duktig du är! Heja, heja!

  5. Pulver-Eva skriver:

    Alltså, kunde min kommentar bli mer klämkäck?

  6. Lisa skriver:

    Ger mig tillkänna som läsare, och passar på att säga HEJA!

  7. Dr. Snuggles skriver:

    Jäklar vad bra!!!

  8. Sandra skriver:

    Bra jobbat!

  9. Hanna skriver:

    Verkligen skitbra jobbat! 🙂

  10. Bratwurst skriver:

    Du är ju grym! Herregud, 4kg!! Bra!

  11. grenman skriver:

    det är ju grymt! och på bara två veckor, shit vad bra!

  12. Skolmormor skriver:

    Vad ska man säga annat än HEJA HEJA!!! Önskar dig lycka till på din ”viktresa”.

  13. Skolfröken skriver:

    Wow vad du är duktig!

  14. pippilotta skriver:

    jag är IMPAD! heja dej!

  15. Gunnel skriver:

    Tjohoo! Det GÅR med andra ord bara man ger sig den på det! Du ger mig hopp och inspiration om att inte bara mirakeltänka bort de där retsamma kilona utan faktiskt också kanske ta tag i det. Fast inte i veckan för då ska vi på semester och kanske inte nästa vecka heller… Ja, usch, du hör hur illa det är ställt… Jag måste nog verkligen ta tag i det där med karaktären. Med du ska ha en stor eloge för 4 kilo mindre!! Superduktigt!

  16. Hanna F skriver:

    Wow vad häftigt! Så mycket på så kort tid. Det är verkligen imponerande. Hurra för dig!

  17. Ida skriver:

    4 kg på två veckor är ju skitbra! 🙂

  18. Linan skriver:

    Va du är duktig, vilken självdiciplin. 😀 Jag brukar klara mig ungefär en dag!

Kommentera

