Mera matchat

20110513-111241.jpg
Idag kör vi mor och son-matchning. Jag med springskor i lila och Knytet i en slimad kreation av vitt och lila. Man vill ju se frän ut när man flåsar omkring alldeles röd och svettig i skogen.

Det här inlägget postades i Knytet, Träning. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Mera matchat

  1. Skolfröken skriver:

    Härligt! Kämpa på!

  2. Karin skriver:

    Vad snygga ni måste vara ute i skogen! Lila skor, mycket coolt. Jag har på mej makens träningsbyxor(!) och en enorm luvtröja som täcker allt. Inte snyggt någonstans men praktiskt. Kan ju alltid skylla på att vi inte är så modeintresserade här ute i ödemarken…

  3. Hanna F skriver:

    Oj är du ute i skogen och terrängtränar! Det var starkt jobbat. Jag blir så imponerad och inspirerad att jag kanske också tar tag i min postpreggokropp snart.

Kommentera

