Dagens I-landsproblem

När det finns en inspelningsbar dvd, en långpendlande man och en trött fru i ett och samma hus kan det bara sluta på ett sätt. Man spelar in. Igår hade jag spelat in Grey’s anatomy och Off the map och när jag skulle titta på det idag ligger bilden en halv minut efter ljudet. De pratar och sen efter några sekunder börjar munnarna att röra sig. Så otrooooooligt irriterande!

Jag var tvungen att stänga av, och nu sitter jag här och funderar på om jag orkar titta på det överhuvudtaget. Dessutom använde jag en salladsblandning med ruccola när jag gjorde mat så det känns som om jag sitter och äter direkt ur pottan. Ruccola är inte gott!

Hmpf!

Det här inlägget postades i Navelskåderi. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Dagens I-landsproblem

  1. Karin skriver:

    Tråkigt med inspelningen men kul att jag äntligen hittat en till person som inte tycker om ruccola! Alla verkar tycka att det är så himla gott och jag har verkligen försökt flera gånger att äta det men nepp, det smakar äckligt!

  2. Barbasyster skriver:

    Greys kostar 19:- på kanal5play. Där brukar jag titta.

    • mrspitepalt skriver:

      Najs, det började fungera sen som tur var. Men bra att veta. Kan inte du ta med den där Boxen i morgon så kanske jag inte behöver oroa mig för detta i framtiden?

  3. Barbasyster skriver:

    Sure, will do.

  4. Hanna F skriver:

    Visst är det ganska skönt att ibland ha såna i-landsproblem? Jag hade på nåt sätt lyckats stänga av efter att ha spelat in EN minut av Greys för tre veckor sedan. Sååå irriterande, har funderat på att se det avsnittet på Kanal5 play, men nu har jag ju sett avsnitten efter så nu känns det inte lika angeläget.

    • mrspitepalt skriver:

      Ja, såna problem kan vara ganska sköna att irritera sig över, de känns ju egentligen ganska enkla och små i jämförelse med mycket annat.

Kommentera

