Största möjliga tysssssstnad!

Igår när jag stod och lagade mat lekte Kotten i sitt lilla kök under trappan. Plötsligt hör jag att han hoppar från trappan och så säger han ”jag tar den andra stolen också.” Stolen? I trappan?! När jag tittade ut från köket fick jag se det här

20110507-085856.jpg
Han hade redan hoppat en gång och nu tog han sats igen. Tokiga unge! Undrar om det finns cirkusskola för treåringar?

Det här inlägget postades i Kotten. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Största möjliga tysssssstnad!

  1. pippilotta skriver:

    nervkittlande 🙂

  2. Malin skriver:

    oj jisses, jag hade typ kissat på mig 😮 Vilken liten cirkusartist 😀

    • mrspitepalt skriver:

      Jo, hjärtat hoppade nog nästan hela vägen upp i munhålan, jag vet ju inte om han hoppade över stolen eller bredvid. Vi hoppas på det sistnämnda…

Kommentera

