Lite shopping på skeden…

Inget lindrar som shopping, det är som bomull mot de vassa kanterna.

20110506-042139.jpg
Lite pyssel och några kitchiga smycken.

20110506-042303.jpg
Rea-fynd till pojkarna och till mig, rabatterat är gott!

20110506-042416.jpg
Ett par proffsiga springskor, så nu kan jag inte skylla på det i alla fall. Under utprovningen fick jag reda på att jag hade ganska höga fotvalv och lite breda fötter. Döh, nähä?! Det hade jag verkligen inte märkt. Kalle Anka är ju bara mitt mellannamn, men…

20110506-042907.jpg
Och slutligen lite pyssel åt Kotten. Mina barn ska bli pysseltokiga om det så är det sista jag gör!

Det här inlägget postades i Shoppat och fått, Träning. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Lite shopping på skeden…

  1. Dr. Snuggles skriver:

    Härligt!

  2. Bratwurst skriver:

    Snygga pjucks! Vårruset?

  3. pippilotta skriver:

    bra jobbat!

Kommentera

