Det nya livets kvällsfika

Även i det nya nyttigare livet krävs gott kvällsfika. Jag känner mig nöjd.

20110504-084743.jpgFast idag när jag gick förbi smågodishyllan på affären höll jag andan och grinade lite inombords. Jävla Coop som måste placera snasket så man inte kan gå till kassorna utan att passera gå känna doften av godis.

Det här inlägget postades i Träning. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Det nya livets kvällsfika

  1. Barbasyster skriver:

    Bra jobbat! Kämpa på, hej och hå!

  2. pippilotta skriver:

    heja dig! jag kör lite lchf, men kan liksom inte säga att det funkar som jag hoppats…blir bara bredare och bredare fast jag vågar inte ge upp än för då tror jag att jag kommer bli en blobb, men snart skiter jag i alltihop. det är så jävla svårt för en gottegris som mig.

    • mrspitepalt skriver:

      JAg har funderat på det där med lchf, men jag tror inte det är något för mig. Känns svårt när man ska laga mat till hela familjen och få det att funka. Men hoppas det funkar för dig.

Kommentera

