En musthave!

Den är så vacker. SÅ vacker!

Det här inlägget postades i På önskelistan. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till En musthave!

  1. Karin skriver:

    Ja, den var väldigt vacker och måste givetvis bli en del av din samling omedelbart! En liten undran bara, hur stor är din samling nu?

  2. Skolfröken skriver:

    Har du kollat den där affären på Drottninggatan jag tipsade om förresten?

    • mrspitepalt skriver:

      Ja, jag har för mig att jag svarade på din kommentar. Men jag har varit där många gånger och klämt och känt. När jag blir rik och berömd ska jag köpa på mig en massa onödiga och roliga saker där.

  3. Hanna F skriver:

    Ja den är sååå fin, jag vill också ha. Tror inte maken tycker likadant dock…

  4. Nocken skriver:

    Mycket fin! Kommer att passa perfekt till den otroooligt fina brickan du fick :).

Kommentera

