My precious!

Jag är i IPhone-heaven!

Jag har längtat och väntat och lagt fram argument för min teknikkonservative man och nu är den äntligen min. Och trots att jag till en början inte fick upp fickan där SIM-kortet ska sitta så är jag nu mycket nöjd. Men jag känner mig fortfarande lite som bambi på hal is. Jag är IPhone-novis. Jag återvänder när jag blivit proffs.

Det här inlägget postades i Shoppat och fått. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till My precious!

  1. grenman skriver:

    du får ladda ner wordpress appen så du kan blogga från telefonen. kram kram

  2. mrspitepalt skriver:

    Tack, för tipset! Vad mer behöver jag veta?

    • grenman skriver:

      facebook, res i sthlm, yr.no, hemnet, hipstamatic (fotoapp), tv.nu, blocket, om din bank har någon bra app (vår nuvarande banks är värdelös, förra var suverän), det är väl dem jag använder mest, + gravid app men det kanske inte är aktuellt för dig precis just nu.

  3. Karin skriver:

    Lyxigt! Jag velar fram och tillbaka om jag ska skaffa en eller inte. Ekonomin säger nej, hjärtat säger ja. Under tiden norpar jag Salomons så fort jag kommer åt…

  4. Evasleva skriver:

    Grattis!
    jag har också funderat fram och tillbaka. Jag är jus ugen… Men det är ju så dyrt!

  5. Skolfröken skriver:

    Yey! Iphone is the shit!

  6. hanna skriver:

    Ett tips bara, köp fodral! Jag fick ta över min mans Iphone som han haft ett år. En vecka med mig räckte för att spräcka skärmen…

Kommentera

