Några frågor så här på fredagskvällen

En rad bloggare har ställt en rad frågor till sina läsare och nu gör jag samma sak. Om ni svarar blir jag gladare än gladast!

1.Hur gammal är du?
2.Bloggar du? (lämna gärna adressen !)
3. Har vi träffats i verkliga livet?
4. Hur länge har du läst min blogg ?
5. Minns du hur du hittade hit?
6. Hur många bloggar läser du dagligen?
7. Vilka blogginlägg som jag publicerar uppskattar du mest?
8. Vad skulle du vilja att jag bloggade mer om
Det här inlägget postades i Navelskåderi. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Några frågor så här på fredagskvällen

  1. 1.Hur gammal är du? 36
    2.Bloggar du? (lämna gärna adressen !) – Ja, på http://vastmanlandskan.blogspot.com/
    3. Har vi träffats i verkliga livet? Nej
    4. Hur länge har du läst min blogg ? Oj, det är nog ett par år nu i alla fall
    5. Minns du hur du hittade hit? Troligen via Evasleva
    6. Hur många bloggar läser du dagligen? Ett drygt 30-tal
    7. Vilka blogginlägg som jag publicerar uppskattar du mest? Om livet som småbarnsförälder
    8. Vad skulle du vilja att jag bloggade mer om? Mer dråpligheter och hjärtlighetet om livet som småbarnsförälder i samma stil som nu

  2. 98:an skriver:

    1.Hur gammal är du? 12 (nästan 13)
    2.Bloggar du? (lämna gärna adressen !) Ja! http://98ansblogg.blogspot.com/
    3. Har vi träffats i verkliga livet? Ja!!
    4. Hur länge har du läst min blogg ? Hmmm… vet inte riktigt… ca 8 månader
    5. Minns du hur du hittade hit? ja, du tipsade mig!
    6. Hur många bloggar läser du dagligen? ungefär 3 styken
    7. Vilka blogginlägg som jag publicerar uppskattar du mest? de om Kotten och Knytet
    8. Vad skulle du vilja att jag bloggade mer om? Jag vet inte riktigt, fortsät som du gör nu!

  3. Karin skriver:

    1.Hur gammal är du? 31
    2.Bloggar du? (lämna gärna adressen !) Nope
    3. Har vi träffats i verkliga livet? Javisst. Första dagen på ILU!
    4. Hur länge har du läst min blogg ? Jag har läst den i princip från starten tror jag.
    5. Minns du hur du hittade hit? Du tipsade mej.
    6. Hur många bloggar läser du dagligen? Ca 10st
    7. Vilka blogginlägg som jag publicerar uppskattar du mest? De om dej och din familj.
    8. Vad skulle du vilja att jag bloggade mer om? Fortsätt i samma stil, fast gärna ännu flera bilder. Jag gillar verkligen hur levande och roligt du skriver om dina/era upplevelser i vardagen.

  4. Gunnel skriver:

    1. Hur gammal är du? 41 år
    2.Bloggar du? (lämna gärna adressen !)Nix!
    3. Har vi träffats i verkliga livet?Inte vad jag vet
    4. Hur länge har du läst min blogg ? Hmm, ett år kanske?
    5. Minns du hur du hittade hit? Via Skolfrökens blogg
    6. Hur många bloggar läser du dagligen? Ca 30 stycken
    7. Vilka blogginlägg som jag publicerar uppskattar du mest? Jag är själv småbarnsförälder så de om Kotten och Knytet och livet därikring är självklart roliga för mig just nu
    8. Vad skulle du vilja att jag bloggade mer om. Egentligen ingenting. Jag tycker du har en bra mix om högt och lågt, roligt och oroligt. Fortsätt som nu är jag jättenöjd

  5. Hannah skriver:

    1.Hur gammal är du? 29
    2.Bloggar du? (lämna gärna adressen !) Nej
    3. Har vi träffats i verkliga livet? Nej
    4. Hur länge har du läst min blogg ? Då och då i 2-3 år (?)
    5. Minns du hur du hittade hit? Via Skolfröken
    6. Hur många bloggar läser du dagligen? 5-10
    7. Vilka blogginlägg som jag publicerar uppskattar du mest? Ärliga och roliga om din familj. Tycker också mycket om din inredningssmak.
    8. Vad skulle du vilja att jag bloggade mer om? Gillar det som det är. En bra blandning.

  6. Gudrun skriver:

    1.Hur gammal är du? 29
    2.Bloggar du? http://www.sistersinyarn.blogspot.com
    3. Har vi träffats i verkliga livet? Jag tror inte det, men jag har fått för mig att du är från Piteå (pga namnet) och det är jag med så det kan ju hända att vi har gjort det ändå. Vi är väl ungefär i samma ålder också.
    4. Hur länge har du läst min blogg ? Inte så länge, då och då sen efter jul kanske
    5. Minns du hur du hittade hit? Genom kafferepet.net
    6. Hur många bloggar läser du dagligen? Ganska många, mest handarbetsbloggar
    7. Vilka blogginlägg som jag publicerar uppskattar du mest? Om barna. Du skriver på ett roligt ärligt sätt.
    8. Vad skulle du vilja att jag bloggade mer om? Det är bra som det är

  7. Skolfröken skriver:

    1.Hur gammal är du? 30
    2.Bloggar du? (lämna gärna adressen !) Japp! http://skolfrokensblogg.wordpress.com
    3. Har vi träffats i verkliga livet? Nä, inte än!
    4. Hur länge har du läst min blogg ? Det måste vara minst fyra år i alla fall.
    5. Minns du hur du hittade hit? Nej, jag kommer inte ihåg! Vet du?
    6. Hur många bloggar läser du dagligen? Färre än jag skulle vilja. Kollar kanske 4-5 varje dag och ungefär 15 någon gång per vecka.
    7. Vilka blogginlägg som jag publicerar uppskattar du mest? Allt roligt som ni hittar på. Speciellt inlägg om Palten som jag kan relatera till, hahaha!
    8. Vad skulle du vilja att jag bloggade mer om? Jag tycker att det är en bra mix av inlägg. Kanske mer om ditt pyssel, du verkar vara duktig. Det vore kul att se lite mer av dina projekt.

  8. hanna skriver:

    1.29 år
    2.hannanonien.blogg.se
    3. nej, men det skulle vara kul:)
    4. sen du lämnade en kommentar hos mig nån gång förra året.
    5. se förra.
    6. många
    7. jag tycker bloggen är bra som den är. Du är rolig och skriver väldigt bra.
    8. fler bilder skulle vara kul.

  9. Hanna F skriver:

    1.Hur gammal är du? – 31 år
    2.Bloggar du? (lämna gärna adressen !) – Nej, jag tror jag skulle ha svårt att komma på vad jag skulle skriva om.
    3. Har vi träffats i verkliga livet? – Nej, men det känns som jag känner dig lite efter att ha följt dig här på din blogg. Vi gifte oss samma år och har fått barn (både första och andra) med bara några månaders mellanrum.
    4. Hur länge har du läst min blogg ? – Jag tror jag började läsa den 2007.
    5. Minns du hur du hittade hit? – Nja antingen var det via Skolfrökens blogg eller möjligen via I nöd och lust. Hur som helst var det i alla fall när jag sökte inspiration inför mitt bröllop 2007.
    6. Hur många bloggar läser du dagligen? – Din och Skolfrökens läser jag nästan dagligen, sen är det 4-5 stycken till som jag läser ett par dagar i veckan.
    7. Vilka blogginlägg som jag publicerar uppskattar du mest? – Oj vad svårt, jag gillar att läsa allt du skriver, men jag uppskattar kanske allra mest att läsa om dina beskrivningar av vardagslivet.
    8. Vad skulle du vilja att jag bloggade mer om? – Jag vill fortsätta följa din familj och följer gärna med i dina renoveringsprojekt och pyssel.

Kommentera

