Snart så…

Hela dagarna lång går jag och längtar efter en dator så jag kan skriva innehållsrika och intressanta inlägg om både dittan och datten, men sen när Palten väl kommer hem med sin dator finns ingen inspiration kvar. Inte ens en dutt.

Men i morgon är det jag som åker och köper en blank fin dator som kommer vara hemma med mig hela dagarna och då vet jag inte vad jag ska skylla på om innehållet i bloggen inte är till belåtenhet. Kanske Knytet. Eller Kotten. Eller Palten. Men allt det kan jag i alla fall skriva om på den nya datorn.

Det här inlägget postades i Navelskåderi. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Snart så…

  1. Skolfröken skriver:

    HURRA! Det är du värd!

    Om du ändå ska åka in till stan borde du gå till Drottninggatan, ganska långt ned mot riksdagen åt. Där finns en inredningsbutik som inte är så himla turistig med hur mycket Barbagrejer och Mumingrejer som helst. Tänkte på dig när jag gick förbi där häromveckan!

  2. Dr. Snuggles skriver:

    Vad blir det?

  3. pippilotta skriver:

    tjoho! vad blir det før nån?

Kommentera

