I’m a winner!

Jag är verkligen ingen Alexander Lucas-typ. Jag vinner ytterst sällan saker, varken triss, lottdragningar eller på tivoli, men ändå tävlar jag ofta. Även när fina bloggare ska lotta ut fina saker, så därför var jag ju tvungen att vara med och tävla när duktiga Fia skulle lotta ut sina nya böcker om tama och vilda djur och döm om min förvåning när jag idag fick en kommentar att jag hade vunnit en av böckerna! Jag är mycket glad och ser fram emot att läsa om de vilda djuren för pojkarna.

Det här inlägget postades i Shoppat och fått. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till I’m a winner!

  1. eva skriver:

    åh din lyckans ost… Det var du väl väl värd!
    Hörru kära. De hära lösenordskyddade inläggen… Får man läsa dem, eller är de bara för dig, dina närmaste, eller även trogna bloggläsare… Det sistnämnda tillhör ju jag, och jag kände iaf att jag ville fråga. Jag skulle gärna läsa. om jag fick. men jag fattar ju såklart att de är skyddade av en anledning, men fråga kan man ju alltid, visst?
    KramKram!

  2. 98:an skriver:

    Grattis 🙂

Kommentera

