Home, sweet home!

Nu är vi hemma efter en vecka i Piteå. Vi hann med följande:

*lite skoter

*krypa genom snögrottor (eller mera känt som KBT-terapi, jag profylaxandades mig igenom hela)

*äta mycket, mera, mest

*fira nyår

*spela Risk

*halka i trappan med Knytet men landa på min mjuka bak så ingen egentlig skada skedd (det händer inte så mycket på landet i Piteå så ni ser vad man lägger på minnet)

*bli kräksjuka

*bli friska från kräksjuka och sen direkt duscha av Kotten som också blivit kräksjuk och somnat i en spya

*dricka tvåmiljarder latte från Paltens systers espressomaskin

*grina för att inte jag har en espressomaskin

*försöka övertala Palten att vi behöver en espressomaskin även fast han inte dricker kaffe

*längta hem

Nu ska jag njuta av våra många kanaler, Paltens dator och vetskapen att det inte finns någon mat som gått ut för tre år sedan i vårt hem.

 

Det här inlägget postades i Navelskåderi. Bokmärk permalänken.

Kommentera

