Klappat och klart!

Samtliga kommentatorer verkar eniga om att Mac is the way to go. Men jag tror inte ni förstår hur vårt hem ser ut. Vi är ganska slarviga. Vi lämnar glas och tuschpennor framme på bordet så nu är hela bordsskivan full av ringar och ”vackra” teckningar. Jag tror inte en Mac skulle överleva länge och när nästa vinglas faller skulle det kännas mycket surare om man har betalat 10.000 för datorn istället för typ 4.000.  Men efter att ha tjuvdatorat mig på Paltens nya tjej förstår jag helt klart charmen med en Mac. Kanske i mitt nästa liv när jag kommer ha byxor som aldrig skrynklar sig, ett golv utan smörgåssmulor och hår som aldrig blir frissigt.

För övrigt fortsätter jakten på julklappar simultant med min kamp mot att förköpa mig på klappar till Kotten. Det finns så mycket kul därute! Igår köpte jag en sån  härOm jag nu bara kan hitta en sån här också, så är Paltens klapp klar.

Det här inlägget postades i Kotten, Palten, Shoppat och fått. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Klappat och klart!

  1. Barbasyster skriver:

    Men vi hat två Mac hemma hos oss och du känner mig! Jag har eldat upp skärmen på en PC ett nyår och har en dammsugare som jag använder som klädhängare. Men när Macen kommer till ens hem så tar man ansvar, man utvecklas. Det blir lite som för deltagarna i ”Ung och bortskämd” (ja förutom K & P förstås. Såg du igår förresten?! Helt otroligt). Man inser sakers rätta värde. Vem vet, du kanske kommer sluta med frissigt hår också, av bara farten.

  2. Hanna F skriver:

    Ha ha ha, lycka till med julklappen till Palten, hoppas du hittar den och i så fall lova att lägga upp en bild här så man får se hur de ser ut tillsammans i dem.

  3. Hanna skriver:

    underbar outfit!

Kommentera

