mrs P hjärtar Harry P

I brist på annat att läsa läste jag om Harry Potter och dödsrelikerna för någar dagar sedan. Den är fortfarande bra, precis som de tidigare fyra gångerna jag läst den, och jag längtar efter att Kotten och Knytet blir stora så jag kan läsa böckerna för dem. I väntan på det tänker jag dock se den här så många gånger som möjligt. I löööööv it! Om jag var femton skulle jag vara kär i Harry Potter. Nu när jag snart är trettio, är jag bara lite kär.

Oroa dig inte Palten, det finns ingen som kan tävla med dig. Men jag skulle inte klaga om du avslöjar att du kan trolla också…

Det här inlägget postades i Navelskåderi. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till mrs P hjärtar Harry P

  1. Barbasyster skriver:

    När går vi?

    • mrspitepalt skriver:

      Premiär på onsdag den 17:de. Det var en föreställning kl. 11 som jag är sugen på att gå på, Palten är ju hemma. Men du jobbar då eller? Blir du arg om jag går en gång först och sen med er?

  2. Barbasyster skriver:

    Ja. Jättearg.

Kommentera

