Trist, tristare, skittråkigt!

Idag har motivationen verkligen varit låg. Lägre än låg. På botten av brunnen under all dyig gyttja. Jag ville verkligen inte promenera. Jag ville inte gå runt och runt i tusen timmar och sen gå hem och äta nyttiga saker. Jag ville lämna Kotten på förskolan, gå direkt till Coop och köpa smågodis för 39 kr/kg och sen moffa tills det sprutade ut genom öronen.

Men det gjorde jag inte. Jag gick. Gick och gick och gick och sen gick jag hem och åt macka med grönsaker, fast med mozarella också så lite onyttigt var det allt. Men jag känner nu att det bara kommer bli tristare och tristare att promenera  ju sämre väder det blir. Tur att smågodiset blir dyrt igen nästa vecka.

Det här inlägget postades i Träning. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Trist, tristare, skittråkigt!

  1. Snäckan skriver:

    HEJA DIG, HEJA DIG, HEJA DIG!!!!!

    Man får tänka syndiga smågodistankar, bara man inte ger efter 😉

    HEJA DIG, HEJA DIG, HEJA DIG!!!!!

    och kram

  2. Barbasyster skriver:

    Snart lördag! Och på fredagar får man allt ta något litet åtminstone. Never stop t.ex. Dom är är små. Jättejättesmå.

Kommentera

