Snart är vi På spåret igen

Nu börjar snart På spåret igen. Härligt att få sitta i soffan på fredagskvällarna och känna sig extra korkad bredvid herr Allmänbildad, alias Palten. Spännande också att se makarna Haag tävla. Hon har ju påstått i en del av sina texter att hon också är ganska oallmänbildad.

Men jag hoppas att Johanna Koljonen och Marcus Birro inte vinner i år. Han är så grymt osympatisk. Undra om hon har valt att tävla med honom eller om de blev ihopparade. Stackars Johanna oavsett.

Det här inlägget postades i Navelskåderi. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Snart är vi På spåret igen

  1. grenman skriver:

    det är mitt favvoprogram, perfekt fredagsunderhållning!

  2. Dr. Snuggles skriver:

    Håller med!

  3. Evasleva skriver:

    Jag håller också med! Jag gillar Johanna mycket.

  4. Barbasyster skriver:

    Vänta nu, det här har jag missat! När börjar det? Makarna Haag? Verkligen? Ser man på.

Kommentera

