Nedräkningen har börjat…

Mina tankar kring träning maler i skallen. Månadskort på SATS kostar 500 kr, det är helt enkelt för mycket och det finns ingen annan träningslokal som har barnpassning här i förorten. Att låtsas som att jag kommer träna på eftermiddagarna och kvällarna tänker jag inte ens  göra. När Palten är och Kotten är hemma vill jag umgås med dem och eftersom Knytet tävlar i grenen natt-tuttning 500 minuter och äter varje eller varannan timme på nätterna är jag en smula trött på kvällarna.

All eventuell träning måste alltså ske dagtid. Jag tänker promenader och motionsdvder. Grattis och nästan grattis. Man kan göra det när som och Knytet kan vara med. Det är minst tio tjocka trivsel- och graviditetskilon som ska försvinna. Jag är snart redo att börja. Alldeles jättesnart.

Måste bara fika lite i morgon när Nocken och hennes pojkar kommer hit, och så får vi besök på lördag också. Måste nog bjuda på något. Kanske lite fika. Hm, nästa helg är Palten bortrest och jag ska vara barnvakt åt King Lears barn. Då måste man ju ha lite fredagsmys…

Den första oktober kör jag igång. Det är min deadline!

Det här inlägget postades i Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

