Pest, kolera eller History channel?

Palten och jag har en outtalad överenskommelse att den som inte har datorn har kontroll över fjärrkontrollen, och nu när jag inte ville lämna ifrån mig datorn satte han på History channel. Har ni tittat på History channel någongång? Det är så tråkigt så klockorna stannar. Det är så tråkigt så klockorna självdör. Det är så tråkigt så klockorna rymmer hemifrån to join the circus.

Lika bra att jag ger honom datorn så jag kan gömma mig bakom en soffkudde och titta på Idoluttagningarna.

Det här inlägget postades i Palten. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Pest, kolera eller History channel?

Kommentera

