mrs Pitepalt signing in

Nytt Knyte, ny familjekonstellation och med detta också en ny blogg. Vissa inlägg kommer vara lösenordskyddade och vissa kommer vara synliga för alla.

Förhoppningsvis kan jag lära mig hur man gör bloggen så där vacker och proffsig som många andra kan, men tills dess får ni nöja er med denna som mest ser ut som ett skolprojekt av en sjundeklassare.

Välkomna!

Det här inlägget postades i Navelskåderi. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till mrs Pitepalt signing in

  1. Hanna F skriver:

    Åh vad spännande med ny blog. Jag följer såklart gärna med, ska försöka bli bättre på att kommentera, har väl inte varit den mest flitiga när det gäller den biten. Brukar dock gå in nästan dagligen för att kolla om du skrivit nåt nytt och vill självklart göra det i fortsättningen. Hoppas att jag får förtroendet att få ditt lösenord.
    Lycka till! Du kommer säkert lyckas piffa till bloggen så som du vill ha den.
    / Hanna F

    • mrspitepalt skriver:

      Ja, det känns lite spännande. Får väl se om jag kan leva upp till mina egna förväntningar. Kommentarer är alltid roligt att läsa, men jag vet själv hur svårt det är att göra det. Jag skickar lösenord när jag bestämt det.

  2. grenman skriver:

    Hallå! Jag vill såklart ha lösenord, spännande med ny blogg!
    Detta var dagens höjdpunkt att gå in och se att du har skrivit lite, en riktig j-la skitdag har det varit annars…kram

  3. Skolfröken skriver:

    Jag vill också få lösen, pretty please?

    Jättefina fåglar, fixade du dem själv?

    • mrspitepalt skriver:

      Klart du ska få, jag skickar på FB. Fåglarna är en bild jag hittat någonstans någongång. Men jag har inte så bra koll på det här med designen än märker jag. Hur har du kunna få så vacker header (eller vad det nu heter)? Har du gjort den själv?

Kommentera

